PROPOSTA DE ACTIVIDADES DO 8 AO 15 DE XUÑO
Ola
familias:
Estamos
a chegar á recta final de curso, a todos gustaríanos que fóra
doutra forma: vernos, xogar, compartir, rir, darnos apertas,....son
cousas que botamos de menos e que esperamos volver facer.
Este
curso deixamos de vernos dunha forma brusca e sen pensalo ...., os
nosos traballos e as nosas cousas quedaron no cole: Os lapbooks de
Xapón, o libro do método, o das festas do ano, as nosas
fichas,....incluso as nosas mudas. Cremos que levalas agora non ten
ningún sentido, nin significado para os nenos e nenas, gustaríanos
facelo en setembro. Retomar o proceso de ensino-aprendizaxe onde o deixamos, repasando e
lembrando, que sexan eles e elas os que leven con ilusión e
que vos conten todo o que saben... e esperamos que esta nova normalidade
sexa o máis parecido ao que tíñamos antes.
“O
medio mellor para facer bos aos nenos e as nenas é facelos felices”.
Óscar Wilde
Un
saúdo
FICHAS
INTERACTIVAS:
PUZZLE
DE
QUE COR SON?
https://es.liveworksheets.com/worksheets/es/Educaci%C3%B3n_Infantil/Los_colores/ARRASTRO_SEG%C3%9AN_CORRESPONDA_td90542cn
RELACIONA
COA SÚA SOMBRA: ANIMAIS
NÚMERO
CLASIFICACIÓN
ESTACIÓNS
https://es.liveworksheets.com/worksheets/es/Educaci%C3%B3n_Infantil/Las_estaciones/Relaciona_cada_imagen_con_la_estaci%C3%B3n_ay152086ig
ANIMAIS:
A SÚA PEL
OS
SENTIDOS
OUTRAS
ACTIVIDADES
CANCIÓNS:
1.-
Cancións de Teo: eL arco iris
2.-Juan
pequeño baila
3.-Comidas
día:
ADIVINANZAS E POEMAS:
Buen viaje el barquito de papel
CONTOS:
1.-Pompa
2-Todos bostezan
CONCEPTOS ESPACIAIS E
MATEMÁTICOS
RELACIONAMOS NÚMERO
CON CANTIDAD
1.-Cantos
ovos teñen as galiñas?
2.-Percorridos
con coches seguindo a direccionalidade dos números
3.-Series
con vermes:
XOGOS PSICOMOTRICIDADE:
1.-Fichas
de posturas
2.-Futbolín casero (dous modelos
diferentes)
PLÁSTICA E
CREATIVIDADE:
1.-Bolsas de xel(podemos estimular a
creatividade, conceptos matemáticos, lectoescritura,....)
2.-A miña casa e a miña familia
Comentarios
Publicar un comentario